luni, 27 ianuarie 2014

Pachetele de primavara

Ingrediente:
-250g foi de placinta,
-2 morcovi,
-100-150g varza,
-sare, piper si 2 linguri de ulei de masline, susan sau de floarea soarelui.
-tabasco (optional, se poate pune in compozitie pentru un gust putin iute).

     Se rade morcovul prin razatoarea mica.
     Varza se taie fasii cat de marunt puteti.
     Se amesteca varza, morcovul, sarea, piperul si uleiul.

         Se intinde o foaie, sau doua, de placinta pe un prosop curat de bucatarie si se taie in patru patrate. Atentie celelalte foi se pastreaza in ambalaj, rulate pentru a nu se usca.
         Cu un pensonas inmuiat in apa, udam putin patratelul si asezam o gramajoara de compozitie.
     Impachetam spre inauntru laturile mai lungi si le udam usor. Aici am pozat dintr-o parte.
     Acum rulam ca pe o clatita si o dam deoparte. Facem aceeasi operatie pana terminam foile de placinta.
     Prima tura am avut niste foi de placinta mai bune si cu o singura foaie am putut face foarte usor rulourile. A doua oara, nefiind de marca :D, am fost nevoita sa pun doua foi, pentru ca se umezea atat de repede una ca se rupea si nu o puteam rula. Daca puneti doua, udati doar foaia peste care puneti compozitia.
     Se incinge uleiul si se pun la prajit la foc potrivit pe ambele parti pana se rumenesc usor.
      Nu am apucat sa fac o poza mai buna sau mancat foarte repede cu ketchup sau chiar simple. Foarte bune!
    Reteta preluata de la Retete ca la mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu