miercuri, 3 aprilie 2013

Mini-Palmieri cu scortisoara

      Ingrediente:
-1aluat foietaj dreptunghiular,
-3-4 lg zahar,
-1lingurita scortisoara,
-nuca de cocos (optional)
      Eu am facut cu si fara cocos, mi-a placut mai mult fara.
      Reteta preluata de la Jamila´s Cuisine.
      Presaram pe masa de lucru, sau pe o foaie de copt,  zahar, scortisoara si cocos.
      Punem aluatul deasupra.

      Repetam operatiunea, zahar, scortisoara si cocos. Dupa care cu un sucitor intindem putin foaia ca sa se fixeze intredientele de aluat.
     Rulam din ambele parti spre mijloc, fasii de 3-4cm astfel incat  fiecare parte sa fie rulata de 3-4 ori.
       Lasam un mic spatiu intre ele, atunci cand le suprapunem sa nu se rupa.
      Le punem una peste alta.
       Indepartam marginile, neestetice, si dupa taiem fasii de 1cm .
      Le punem in tava, pe hartie de copt, la distanta de 4-5cm ca sa aiba loc sa se umfle. (Eu le-am pus cam aproape.)
      Presaram un pic de zahar  si  daca ne place aroma si scortisoara. 
    Dam tava la cuptorul incins pana se rumenesc usor deasupra, 180ºC-15-20min. Timpul difera in functie de cuptorul din dotare.
     Sunt foarte bune si de post. 
  Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu