vineri, 15 februarie 2013

Taitei de casa (tocmagi)

fedea
     Ingrediente:
 -1ou,
-90-100g faina,
-un praf de sare.
     Este o reteta extrem de usoara si la indemana oricui. Gustul taiteilor e foarte bun. Pentru mine, atunci cand vad farfuria de bors cu taitei de casa imi aduc aminte de mancarea  mamei, buna si gustoasa.
     In Moldova li se spue si tocmagi.
     Batem oul cu un praf de sare.
      Adaugam faina, 90g si daca mai este nevoie mai punem 1 lingura, depinde cat de mare e oul. Framantam pana incorporam faina si obtinem un aluat pe care il modelam usor.
      Punem faina pe suprafata de lucru si intindem cu sucitorul o foaie subtire, subtire. Il pudram bine cu  faina si il infasuram ca pe o clatita. Cu un cutit taiem fasii subtiri din el.
fedea
    Ii lasam sa se usuce putin. Eu nu am asteptat prea mult vro 2min. :D dupa care i-am pus in bors.
     Eu am o forma de silicon, cu dimensiuni de pizza si cm, pe care lucrez, asta se  vede rosu acolo. :D
fedea
     Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu